USA en Canada 2012

28/5 Las Vegas

Vandaag hebben we heerlijk uitgeslapen, we hebben de hele dag in Las Vegas. Voor we verder gaan met onze reis, zijn we eerst nog even naarhet verhuurbedrijf gereden bij het vliegveld. Tijdens het rijden de afgelopen dagen merkten we namelijk dat het stuur steeds naar rechts trok en ook op vlakke stukken weg af en toe behoorlijk trilde.

Bij de balie zeiden ze meteen dat we dan een andere auto mee zouden krijgen. We worden er nog eens ervaren in. Dus de rest van de reis rijden we rond in een Ford Expedition EL (daarmee hadden we het straatje keren op de berg wel kunnen vergeten, deze wagen is een stuk langer)

Met de nieuwe auto was de 1e stop vandaag het Premium Outlet Centre, weer een aantal spijkerbroeken ingeslagen. Vervolgens zijn we naar de Stratosfere Tower gereden om Vegas van bovenaf te bekijken. Bovenop de toren zijn er ook 4 attracties waarbij je in karretjes gelanceerd wordt en als het waren buiten de toren hangt of aan een touw naar beneden jumpt. Wat een dare devils!

's Avonds hebben we een rondje in het hotel gelopen, omalle Egyptische bouwwerken binnen tebekijken. Daarnamet de auto over De Strip gereden, dan krijgje wel een beeld van de enorme drukte in de stad. Ter info voor Eric en Simone, wehebben gegeten bij Outback en ze hadden daar een 32 oz (ruim 900 gr)Porterhouse steak. Maar toch maar gekozen voor de 20 oz steak en de baby ribs.

We wilden graag in de avond ook nog de toren op, maar daar aangekomen stond er een rij van zo'n drie kwartier. Toch maar eerst wat anders gaan doen, namelijk naar Fremontstreet. Dat is het oude deel van Vegas, waar ze een straat hebben overdekt en er is een lichtshow.

Tot slot weer terug naar de toren, toen was het al na 12 uur en genoten van het prachtige uitzicht met alle lichtjes in de stad. Wel lastig om dat goed op de foto te krijgen. Kortom weer een drukke, volle dag.

Aantal gereden km: 64

Simone

Oh, heerlijk! Outback! Nee hoor, ben helemaal niet jaloers...

Eric

Yeah!! Outback!! Maar wel zwak hoor, dat je voor zo'n lullig stukkie vlees kiest :D